درگیری مرگبار ماموران پلیس با اشرار سیستان و بلوچستان

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند از مناطق مرزی به شهرستان‌های " ایرانشهر" و "خاش" دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گفت: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام روز گذشته تیمی از اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر در محور"ایرانشهر-بمپور"بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس پس از طی مسافتی به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند که سرنشینان خودرو‌ها به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند که با آتش پرحجم پلیس مواجه شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این عملیات، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۲ سوداگر مرگ به هلاکت رسیده و یک قاچاقچی نیز دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز متوقف شد.

سردار قنبری افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، ۵۹۳ کیلو و ۹۲۵ گرم تریاک به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خاش با تیم دیگری از اعضای این باند که قصد جابه جایی موادافیونی به خارج از استان را داشتند، درگیر شدند.

او ادامه داد: در این عملیات مسلحانه علاوه بر دستگیری ۲ قاچاقچی، از خودروی آن‌ها ۵۰۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، ۶۴ کیلو و ۴۶۴ گرم حشیش و ۲۱ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع دیگر مواد افیونی به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری، مقادیری مهمات و ۲۵ عدد کارت سوخت کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟