به گزارش رکنا، حسین دهقان پور'' با اعلام این خبر گفت: ساعت 20:47 دقیقه روز گذشته یک فقره نزاع دسته جمعی و تیر اندازی در روستای بشنیج از توابع بخش مرکزی نیشابور به فوریت های پلیسی 110 اعلام که بلافاصله عوامل گشت کلانتری 12 به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران کلانتری 12 در محل مشخص شد، 8 نفر با 6 دستگاه خودرو سواری در روستای بشنیج به علت اختلافات قبلی به وسیله سلاح سرد با یکدیگر درگیر و یکی از طرفین با اسلحه شکاری به سمت مغازه ای تیراندازی و ضمن شکستن شیشه مغازه، سه نفر را در این تیراندازی مجروح و از محل متواری می شود.
سرهنگ دهقان پور گفت: سه مجروح به بیمارستان منتقل و با دستور فرماندهی انتظامی شهرستان و پیگیری مقام قضایی تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده آغاز شد.
فرمانده انتظامی نیشابور خاطر نشان کرد: با تلاش پلیس و همکاری شهروندان در کمتر از 2 ساعت 3 متهم دیگر این پرونده در یکی از روستاهای دیگر بخش مرکزی (ده شیخ) شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.
وی گفت: در بازرسی از خانه یکی از متهمین یک قبضه اسلحه شکاری و ف فشنگ مربوطه کشف شد و این در حالی است ک 4 دستگاه خودرو متهمان نیز توقیف و در بازرسی از این خودرو انواع سلاح سرد کشف شده است.
سرهنگ دهقان پور تصریح کرد: تاکنون 4 تن از نزاع کنندگان دستگیر و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.
فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان و حمایت دستگاه قضایی هشدار داد : اولین و اساسی ترین نیاز انسانی هر فرد امنیت و احساس مطلوب ناشی از آن است و پلیس با هر اقدامی ک نظم و امنیت عمومی را خدشه دار کند، برابر قانون با قاطعیت برخورد می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 498447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟