حجم ویدیو: 7.74M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11

به گزارش گروه حوادث رکنا، ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی صحنه‌ای وحشتناک را در یکی از خیابان‌های انگلیس به تصویر کشیده است. این ویدئو که توسط یکی از شاهدان عینی و بوسیله تلفن همراه ضبط شده است؛ واکنش وحشتناک راننده خودروی شاسی‌بلند پس از درگیری لفظی با یک زن جوان را نشان می‌دهد.در این ویدئو مشاهده می‌شود که مرد جوان پس از درگیری لفظی، ناگهان با خودروی خود به طرز شدیدی به این زن برخورد کرده و او را به یک خودروی دیگر می‌کوبد. در ویدئوی منتشر شده، درحالی که زن جوان به شکلی وحشتناک بین دو خودروی مرسدس بنز مشکی‌رنگ و رنج روور ایووک گرفتار شده، بلافاصله عده‌ای از شاهدان عینی وارد عمل شدند و به کمک این زن شتافتند. ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد که پس از عقب کشیدن خودروی شاسی‌بلند این زن در حالی که قادر به ایستادن روی پا‌های خود نیست در کف خیابان می‌خوابد.

این حادثه در ساعت ۳ بعدازظهر در خیابانی در نزدیکی کاخ باکینگهام رخ داد. پس از این حادثه پلیس وارد عمل شد و اقدام به بازداشت مرد جوان کرد. زن جوان نیز با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد، اما از وضعیت او گزارشی منتشر نشده است.

گفتنی است؛ هنوز علت اصلی درگیری فرد مظنون با زن جوان مشخص نیست، اما گفته می‌شود که تصادف موجب آغاز درگیری بین این دو شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 498401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟