به گزارش رکنا ، سرهنگ خلجی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بنا بر اعلام دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان در چند روز قبل یکی از تیم‌های گشت پلیس راه ساوه - همدان در حاشیه این محور مواصلاتی مشاهده می‌کنند که بار یک دستگاه خودروی کامیون دچار حریق شده است.

او افزود: با توجه به کسالت راننده خودرو و عدم توانایی او در مهار آتش، بلافاصله سرنشینان گشت انتظامی از خودرو بالا رفته و قبل از حضور تیم آتش نشانی آتش را مهار می‌کنند.

خلجی اظهار داشت: بعد از این سانحه راننده خودرو در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با قدردانی از ماموران پلیس این چنین گفت: سلام، در ساعت ۱۸:۰۰ چند روز قبل بار کامیونم کاه بود که آتش گرفت و من به علت جراحی شکمم توانایی خاموش کردن آتش را نداشتم که در آن وقت ماموران محترم پلیس راه، قبل از رسیدن آتش نشانی در دوراهی آوه از خودروی باری من بالا رفتند و با خالی کردن بار خودروام آتش را مهار کردند و از هرگونه خسارت مالی و جانی جلوگیری کردند. خواستم از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟