حجم ویدیو: 19.96M | مدت زمان ویدیو: 00:03:09

به گزارش گروه ترجمه رکنا، در حمله انتحاری که چند روز گذشته در یک مراسم عروسی در کابل صورت گرفت بیش از 100 تن قربانی و زخمی شدند.

پس از وقوع این حادثه مرگبار خبرگزاری های افغانستان در پی مصاحبه ای که با داماد نگون بخت که مراسم عروسی اش به خاک و خون کشیده شد داشتند متوجه شدند این انفجار در تالار قصردبی رخ داده که این حمله انتحاری موجب مرگ 63 نفر و زخمی شدن 182 تن شده است.

به گفته دامادجوان، این حادثه در حوالی ساعت 10:40 دقیقه شب در تالار رخ داد که مهمانانی که هدف این حمله قرار گرفتند فورا به بیمارستان های اطراف انتقال یافتند.

حمله انتحاری در مراسم عروسی

اویس در ادامه صحبت هایش گفت که این حادثه قبل از این که دعای نکاح را در مراسم شروع کنند رخ داد . در این سانحه مرگبار هیچ یک از اعضای خانواده اش دچار سانحه نشدند اما دوستان و آشنایانش مورد حمله قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

وی در ادامه صحبت هایش گفت که چیزی که خیلی او را آزار می دهد این است هیچ یک از اقوام و فامیل هایش افرادی پولدار صاحب شغل و رتبه بالا نبودند اما نمی داند که چرا مراسم عروسی اش هدف بمب گذاری قرار گرفت و مهمانانش به صورت تک تک جلوی چشمانش کشته شدند.

رئیس‌جمهور افغانستان در صفحه توییتر اش نوشت: من از شنیدن این حمله وحشیانه و غیر انسانی در تالار عروسی به شدت ناراحت و خشمگین هستم و به نمایندگی از مردم دعا میکنم که شهدای این حادثه به بهشت بروند و خداوند به خانواده های آ« ها صبر اطاعت فرماید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 497961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟