سقوط وحشتناک خودرو به دره از ترس نیش زنبور گاوی در گنبدکاووس + عکس

به گزارش رکنا، این حادثه روز جمعه گذشته 24 مرداد هنگامی رخ داد که مدیر مسئول یکی از پایگاه‌های خبری استان گلستان به‌ همراه خانواده‌اش در حال برگشت از جنگل فارسیان بود.

یکی از همراهان این خبرنگار که در خودرو دیگری حضور داشت در تشریح این حادثه گفت: امین به‌ همراه همسر و فرزند یکسال و نیمه‌اش و خواهرزاده خود داخل خودرو در حرکت بودند که ناگهان یک زنبور گاوی وارد خودرو شد.

وی با مشاهده زنبور تلاش کرد آن را از خودرو خارج کند اما در همین حال متوجه شد که یک خودرو از روبه‌رو به آنها نزدیک می‌شود به همین خاطر برای جلوگیری از تصادف فرمان را به سمت راست چرخاند اما هدایت خودرو از دست وی خارج شد و به دره سقوط کرد و پس از حدود ۳۰ متر به درختی برخورد کرد و بالاخره متوقف شد.

وی افزود: به کمک مردمی که در محل حاضر بودند سرنشینان از خودرو خارج و به مرکز درمانی منتقل شدند. در این حادثه امین از ناحیه قفسه سینه دچار خونریزی وهمسرش نیز مجروح شد اما فرزندشان آسیب جدی ندیده است .

در حال حاضر فقط حال جسمی خواهرزاده امین چندان مساعد نیست و به علت هوشیاری پایین به‌همراه سایر مصدومان این حادثه به بیمارستان گنبد کاووس منتقل شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟