انفجار کپسول گاز پیکان، تویوتا شاسی بلند را به آتش کشید + عکس

به گزارش رکنا، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ۲ دستگاه خودروی سواری تویوتا و پیکان در جاده کبودراهنگ - شیرین سو پس از تصادف دچار حریق شدند.

سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه اظهار داشت: ساعت ۱۰ صبح امروز ۲ دستگاه خودروی سواری پیکان و تویوتا متعلق به منطقه آزاد در جاده کبودرآهنگ - شیرین سو در حال تردد بودند.

وی اضافه کرد: خودروی پیکان با نزدیک شدن به منطقه مسکونی «تاسران» به علت وجود سرعت گیر در این مسیر، سرعت خود را کاهش داده اما تویوتا با سرعت بالا به پشت این وسیله نقلیه برخورد می کند.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: پس از بروز این سانحه رانندگی با توجه به دوگانه سوز بودن سواری پیکان، انفجار کپسول گاز منجر به حریق این وسیله نقلیه و خودروی تویوتا شد.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: پیش از بروز حریق، سه سرنشینان مجروح این ۲ خودرو از وسیله نقلیه پیاده شده و با کمک مردم محل حادثه را ترک کردند.

وی بیان کرد: جاده کبودراهنگ - شیرین سو به علت وجود تقاطع، چند جاده فرعی و مناطق مسکونی یکی از حادثه خیزترین مسیرهای این استان بود که ماهانه چند تن در این جاده جان خود را از دست می دادند.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: این موضوع در نشست اعضای شورای هماهنگی ترافیک استان مطرح شده و برای ایمن سازی چند سرعتکاه در این مسیر نصب شد و این سرعتکاه ها با استفاده از رنگ روشن آشکار سازی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟