نجات اعضای یک خانواده از محاصره آتش و دود در مهاباد + تصاویر

 مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با اعلام گفت: ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه مورخه ۲۴ مرداد ماه، گزارشی مبنی بر وقوع آتش سوزی در یکی از آپارتمان‌های محله پتوبافی در موکریان مهاباد توسط شهروندان مخابره شد که بلافاصله نیروهای سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: خودروی پژو ۲۰۶ پارک شده در پارکینگ این آپارتمان دچار آتش‌سوزی شده و دود ناشی از حریق به طبقات دیگرسرایت می کند.
احمدی تصریح کرد: این حادثه تلفات جانی دربر نداشته اما خودروی مذکور در آتش سوخت و به چندین خودروی دیگر در پارکینگ خسارات وارد شده است
احمدی با اشاره به حضور به موقع آتش نشانان خاطر نشان کرد: اعضای یک خانواده که در محاصره دود و آتش بودند و قصد سقوط از بالکن طبقه اول را داشتند، توسط همکاران با استفاده از نردبان ، نجات پیدا کردند
احمدی در خاتمه از نبود نردبان ایمنی برای استفاده در طبقات بالا در سازمان آتش نشانی مهاباد و استان به دلیل قیمت بالای آن خبر داد، در حالیکه بیشتر واحدهای مسکونی شهر، از ارتفاع بالایی برخوردار می باشند.
لازم به ذکر است علت این حادثه در دست بررسی است ، ساختمان مذکور دارای سیستم اطفای حریق نیز بوده اما بدلیل عدم آشنایی ساکنین نتوانستند از آن استفاده کنندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟