به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر توسط قاچاقچیان به حوزه استحفاظی شهرستان زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی زاهدان با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند روز گذشته مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را زمین‌گیر کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ضمن هلاکت یک قاچاقچی و دستگیری ۲ نفر در پاک سازی منطقه یک تن و ۹۵ کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش، سه تیغه خشاب و تعدادی فشنگ کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باندهای قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟