این خودروی مچاله 3 عضو خانواده ای را در خود کشت! / در همدان رخ داد + عکس

تصادف

به گزارش رکنا، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر ترکیدگی لاستیک و واژگونی سواری پژو ۴۰۵ سه عضو یک خانواده جان خود را از دست دادند.

سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه بیان کرد: این سانحه رانندگی در جاده همدان- قهاوند و در نزدیکی گردنه حیران از توابع قهاوند رخ داد.

وی اضافه کرد: خواهر یک خانواده، والدین و برادر خود را که در قم زندگی می کردند به منزلش دعوت کرده بود و آنها سوار بر پژو ۴۰۵ راهی منزل دخترشان می شوند.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: در نزدیکی شهر قهاوند و در سربالایی گردنه حیران، لاستیک جلو سمت راننده این خودرو ترکیده و منجر به انحراف خودرو از مسیر اصلی می شود.

سرهنگ عزیزی افزود: گردنه «حیران» در برخی از قسمت ها دارای اختلاف ارتفاع با حاشیه جاده تا حدود ۲۰ تا ۳۰ متر است و این خودرو نیز در یکی از این قسمت ها سقوط می کند.

وی اظهار داشت: والدین به همراه خواهر راننده در این سانحه از شیشه خودرو به بیرون پرتاب شده و بر اثر برخورد سر با جسم سخت جان خود را از دست دادند اما راننده پژو به علت بستن کمربند مصدوم شد.

وی بیان کرد: در حالیکه بستن کمربندی ایمنی برای تمامی سرنشینان خودرو هنگام تردد در جاده های بین شهری ضروری است اما بیشتر افراد تنها با نزدیک شدن به ماموران پلیس راه و برای جریمه نشدن اقدام به بستن کمربند می کنند.

وی بیان کرد: چنانچه دیگر سرنشینان خودرو همانند راننده این وسیله نقلیه از کمر بند استفاده می کردند آنها هم اینک زنده بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟