حجم ویدیو: 4.67M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

وقوع سیل در منطقه «وادودارا» در ایالت گجرات هندوستان موجب جولان کروکودیل‌ها در خیابان‌های این شهر شد. در پی بارش باران شدید سیلی عظیم در این منطقه رخ داد. پرسه کروکودیل‌ها در خیابان‌ها موجب ترس و وحشت ساکنان محلی شد. یکی از ویدئو‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است لحظه حمله یک کروکودیل به سگ خانگی را نشان می‌دهد.

در ویدئوی منتشرشده در حالی که یک سگ خانگی تلاش می‌کند با عبور از آبی که همه خیابان را فرا گرفته است محلی را برای خود پیدا کند مورد حمله کرکودیل قرار می‌گیرد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که کروکودیل از پشت سر به آرامی به این سگ نزدیک می‌شود و سپس با خروج از آب به سگ یورش می‌برد. در این حادثه این سگ با خوش‌شانسی از مرگ گریخت. این کروکودیل که حدود ۳.۵ فوت طول داشت ساعاتی بعد توسط گروهی از دپارتمان محلی حیات‌وحش نجات یافت.

همچنین ویدئو‌های دیگری که توسط ساکنان محلی در توئیتر منتشر شده است پرسه کروکودیل‌های متعدد روی سطح آب در خیایان را نشان می‌دهد. بنا به گفته «پاوار» یکی از اعضای این دپارتمان این کروکودیل‌ها در پی بارش شدید باران و افزایش سطح آب استخر‌ها یا تالاب‌های محلی وارد خیابان‌ها شدند. تلاش برای جمع‌آوری سایر کروکودیل‌ها در خیابان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 494246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟