حجم ویدیو: 2.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

قربانی که گفته می‌شود یک مرد ۳۶ ساله بود بر اثر این حمله مرگبار جانش را از دست داد. پلیس آلمان با اعلام اینکه قربانی یک مرد قزاق بود، گفت او در محل حادثه جان باخته است.

بنا به گزارش پلیس فرد مهاجم یک مرد ۲۸ ساله اهل سوریه بود که ظاهراً پیش‌تر با قربانی هم‌اتاق بود. مهاجم پس از وارد کردن ضربات پیاپی با شمشیر سامورایی به بدن قربانی با یک دوچرخه از محل حادثه گریخت.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه نهیه شده است مرد مهاجم را در حالی که چند ضربه متوالی با شمشیر به بدن قربانی وارد می‌کند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود فرد مهاجم چند مرتبه شمشیر را به بدن قربانی که در کنار خودروی خود در کف خیابان افتاده است فرو می‌کند. در لحظه حمله مرد مهاجم ظاهراً زن جوانی که به همراه قربانی در داخل خودرو حضور داشت توانست فرار کند. در ویدئوی منتشرشده این زن که کاملاً مضطرب و پریشان به نظر می‌رسد و از شاهدان عینی درخواست کمک می‌کند دیده می‌شود. این ویدئو جسد بی‌جان قربانی را در کنار خودرو روی زمین در حالی که مرد مهاجم در حال فرار است نشان می‌دهد.بنا به گزارش روزنانه بیلد آلمان فرد مهاجم در لحظه از پای در آوردن قربانی دائما فریاد می‌کشید: " چرا این کار رو کردی؟"پلیس آلمان از دستگیری فرد مهاجم خبر داد و اعلام کرد تحقیقات در مورد این حادثه در انجام است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 494227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟