مرگ نوه 22 ساله رییس جمهور سابق آمریکا پس از مصرف موادمخدر نامرغوب +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، رویسین کندی هیل نوه جان اف کندی بر اثر مصرف زیاد موادمخدر در خانه اش اوردوز کرد و جان باخت.

خانواده جان اف کندی پس از انتشار این خبر در رسانه ها اعلام کردند که به شدت از مرگ نوه 22 ساله شان ناراحت و غمگین هستند و احساس می کنند پس از مرگ رویسین قلب هایشان مملو از نا امدیدی شده است.

پس از انتشار این خبر در رسانه ها پلیس وارد ماجرا شد و با تحقیقات متوجه شد که نوه رئیس جمهور سابق آمریکا بر اثر مصرف موادمخدر نامرغوب اوردوز و ایست قلبی کرده و در خانه اش نیمه شب گذشته جان باخته است.

عکس نوه جان اف کندی (1)

اوردوز نوه رئیس جمهور سابق آمریکا

به گفته خانواده و دوستان رویسین وی از مدتی پیش دچار افسردگی و بیماری روانی شده بود و پس از این که متوجه شد که دیگر داروهای آرامبخش استرس و اضطرابش را درمان نمی کند به سمت مواد مخدر روی آورد و سعی می کرد با مصرف مواد مخدر و نوشیدنی های الکی بیماری روحی و روانی اش را تسکین بدهد.

یکی از دوستان صمیمی رویسین مدعی بود که او در دروان دبیرستان مورد تجاوز یکی از صمیمی ترین دوستانش قرار گرفته بود و از آن زمان به مواد مخدر روی آورد تا دوران سخت روحی و روانی اش طی کند.

عکس نوه جان اف کندی (2)

تجاوز بی رحمانه در دوران دبیرستان

رویسین بارها به دوستش گفته بود که دوران سخت راهنمایی و دبیرستانش و تجاوزی که از سمت صمیمی ترین دوستش به او شد شد موجب شد تا او از زندگی لذت نبرد و برای تسکین روح و روانش به نوشیدنی و موادمخدر روی بیاورد.

پس از انتشار خبر اودروز نوه رئیس جمهور سابق آمریکا، خانواده او تیتر اول رسانه های خارجی شدند و این خبر بازخورد زیادی از سوی مردم و کاربران داشته است.

جان فیتزجرالد کِنِدی (به انگلیسی: John Fitzgerald Kennedy) (زادهٔ ۲۹ مه ۱۹۱۷ – درگذشتهٔ ۲۲ نوامبر ۱۹۶۳) سی و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بود.

عکس نوه جان اف کندی (3)

قتل جان اف کندی رئیس جمهور سابق آمریکا

او از ۱۹۶۱ تا زمان به قتل رسیدنش در ۱۹۶۳ ریاست جمهوری آمریکا را به عهده داشت. در طول جنگ جهانی دوم در اقیانوس آرام ناوبان بود و به خاطر شجاعت در نجات جان سربازانش مدال گرفت. کندی هنگام آغاز ریاست جمهوری ۴۳ سال داشت و از این رو جوان‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست (پیش از او این عنوان از آن فرلنکلین روزولت بود).

از اتفاقات مهمی که در دوران ریاست جمهوری او افتاد می‌توان به تهاجم ناموفق به خلیج خوک‌ها، بحران موشکی کوبا، ساخته شدن دیوار برلین، آغاز مسابقه فضایی، اولین اتفاقات جنگ ویتنام و جنبش حقوق مدنی آمریکا اشاره کرد.[۲] کندی رکوردهای دیگری نیز دارد. او تنها کاتولیک رومی است که به ریاست جمهوری رسیده، اولین رئیس‌جمهور آمریکا که متولد قرن بیستم بود، آخرین رئیس‌جمهوری که در طول دوره‌اش به قتل رسید، آخرین کاندید حزب دموکرات از شمال آمریکا که به ریاست جمهوری رسید و آخرین کسی که هنگام انتخاب شدن عضومجلس سنا بود.

کندی در ۲۲ نوامبر ۱۹۶۳ در سن ۴۶ سالگی به قتل رسید. این جوان‌ترین سن مرگ برای یک رئیس‌جمهور آمریکاست. قتل او یکی از اتفاقات مهم تاریخ آمریکا است، زیرا این قتل باعث مطرح شدن و به نوعی محبوبیت بیشتر او در آمریکا شد و باعث شد او الهام بخش نسل‌های متعددی باشد.

عکس نوه جان اف کندی (4)

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 493806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟