حجم ویدیو: 3.14M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

راننده‌ چینی با عمل خطرناک خود هنگام برخاستن یک فروند هواپیما از روی باند در یکی از فرودگاه‌های این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این راننده در حالی که یک فروند هواپیمای مسافربری در حال حرکت روی باند فرودگاه بود و آماده پرواز می‌شد ناگهان در اقدامی عجیب با خودرو از مقابل هواپیما عبور کرد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته فرودگاه تهیه شده است نشان می‌دهد در حالی که هواپیما در حال حرکت است این راننده با خودروی خود از سمت چپ وارد محدوده باند می‌شود و با فاصله‌ کمی از مقابل هواپیما عبور می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که خلبان برای جلوگیری از تصادف هواپیما با این خودرو بلافاصله ترمز و هواپیما را متوقف می‌کند. این اتفاق روز دوشنبه و در فرودگاه بین‌المللی فوژو چانگل در استان فیوجیان چین رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی ژیانمن‌ایر بود. بنا به این گزارش در این حادثه به هیچ یک از مسافران یا خدمه هواپیما آسیبی وارد نشد. در بیانیه‌ای که توسط مسئولان فرودگاه فوژو چانگل منتشر شده است آن‌ها با اعلام اینکه این خودرو متعلق به فرودگاه بود از تحقیقات در مورد این حادثه خبر دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 493298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟