انحراف اتوبوس در محور «انار - شهربابک»؛ 14 زخمی بر جای گذاشت

دکتر محمد صابری در تشریح این خبر گفت: یک دستگاه اتوبوس در ساعت 6 و 17 دقیقه ۸ مرداد ماه در کیلومتر ۸۵ محور انار- شهر بابک از مسیر منحرف شده است.

وی مسیر این اتوبوس را اصفهان به سمت بندرعباس اعلام کرد و افزود: متاسفانه در این حادثه 14 نفر مصدوم شدند که بعد از دریافت حادثه سریعا پایگاه‌های اورژانس جوزم، بابک مس و مرکزی یک و دوم به محل حادثه اعزام شدند و ۱۲ نفر پس از بررسی مشکل خاصی نداشتند.

رییس اورژانس کرمان، رده سنی مصدومین این حادثه را 25 تا 55 سال دانست و ادامه داد: ۲ نفر از مسافران دچار تروما به کمر شده و ۱۲ نفر جهت اقدام تشخیصی و درمانی بیشتر به بیمارستان ولیعصر(عج) شهر بابک منتقل شدند.

وی از واژگونی پراید در ساعت 6 و 9 دقیقه امروز خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در کیلومتر 76 محور راور – شهد به‌وقوع پیوست.

صابری از کشته و زخمی شدن 6 نفر در این حادثه خبر داد و عنوان کرد: متاسفانه در این حادثه یک دختر 10 ساله جان باخت و دو خانم و یک آقا با رده سنی 25 تا 40 سال و یک دختر بچه سه و یک پسر بچه 14 ساله مصدوم شدند که وضعیت پسر بچه 14 ساله وخیم می‌باشد، شایان ذکر است حال عمومی سایر مصدومین خوب است.

وی در پایان با اشاره به کلیپی که در فضای مجازی روز گذشته با محتوای اینکه پرسنل اورژانس 115 زرند در محل اورژانس حضور نداشته است، خطاب به فرمانداران گفت: پرسنل اورژانس 115 در زمان ماموریت باید در محل حادثه حضور داشته باشند نه در مقر اورژانس، لذا پرسنل اورژانس 115 زرند در دو شب گذشته در حال ماموریت برای نجات جان افراد بودند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 493281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟