به گزارش رکنا، محمدرضا باشوکی  با بیان اینکه ۵ تصادف در روز یکشنبه ۶ مرداد ماه در شهرستان بیجار رخ داد، گفت: روزگذشته ۵ تصادف در ۵ محور مواصلاتی رخ داد که، خوشبختانه این تصادفات تلافات جانی را در پی نداشت و ۱۸ مصدوم از آن بر جای ماند.

وی عنوان کرد: شدیدترین تصادف، برخورد یک دستگاه خودرو سمند و تراکتور در محور توپ آغاج بود که خوشبختانه تلافات جانی در پی نداشت و کلیه مصدومین به بیمارستان منتقل شدند.

باشوکی ادامه داد: دومین تصادف در میدان امام علی(ع) با بر خورد دو خودرو سمند و پژو به وقوع پیوست که ۶مصدوم برجای گذاشت و مصدومین به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: تصادف سوم، واژگونی یک دستگاه پیکان وانت بود که حال مصدومین بسیار وخیم بود وبا تبحر کارکنان اورژانس ۱۱۵ و انجام اقدامات اولیه کلیه مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

وی از وقوع تصادفی دیگر در محور زنجان خبر داد و گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و پژوه پارس سرنشینان خودرو مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه کلیه مصدومین به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ بیجار با بیان اینکه چهارمین تصادف در محور خاندان قلی روی داد، گفت: در مجموع ۱۸ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه تلفات جانی وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه حوادث فوق صرفًا ترافیکی بوده است، گفت: در سطح شهرستان نیز ماموریت های همزمانی وجو داشته است که با توجه به این حجم از ماموریت در روز گذشته،۲ کد پشتیبان با هدف خدمت رسانی سریع به اورژانس۱۱۵ اضافه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 492821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟