حجم ویدیو: 3.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

کودک خردسال چینی که حین بازی در داخل یک کارتن مقوایی در وسط خیابان مخفی شده بود به طرز وحشتناکی توسط یک خودروی شاسی‌بلند زیر گرفته شد. این کودک در این حادثه وحشتناک با وجود آنکه هر دو چرخ سمت راست این خودرو از روی او رد شد، اما به طرز معجزه‌آسایی در حالی که تنها دچار جراحت سطحی شده بود جان سالم بدر برد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این دختر خردسال در حال بازی با یک کارتن مقوایی بزرگ در یک خیابان خلوت دیده می‌شود. لحظاتی بعد در حالی که او وارد کارتن و در داخل آن مخفی شده است ناگهان یک خودروی شاسی بلند از راه می‌رسد و از روی سر این کودک عبور می‌کند.

این ویدئو نشان می‌دهد که پس از این حادثه پدر کودک و چند نفر از همسایگان بلافاصله به کمک این دختر می‌شتابند. خوشبختانه این دختر از زیر خودرو بیرون کشیده و بلافاصله به بمیارستان منتقل می‌شود. راننده این خودرو در شرح حادثه به پلیس گفت که کارتن مقوایی در نقطه کور دید او قرار داشت و او اصلا فکر نمی‌کرد این دختر داخل آن مخفی شده باشد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران در شبکه‌های مجازی همراه بود و بسیاری از آن‌ها والدین این کودک را که به تنهایی اجازه دادند تا فرزندشان با یک کارتن در خیابان بازی کند مقصر دانستند.

گفتنی است؛ این حادثه هفته گذشته در یکی از خیابان‌های شهر «سوژو» واقع در استان جیانگسو چین رخ داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 492390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟