به گزارش رکنا ، سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح تصادفات منجر به فوت هفته گذشته شهر تهران اعلام نمودند:

در هفته گذشته در سطح معابر تهران شاهد ٣فقره تصادف منجر به فوت بودیم که٢نفر عابر پیاده و یک نفر راننده خودرودر اثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات جان خود را از دست دادند و خانواده هایی را داغدار نمودند.

تصادف اول در ساعت ٢١:٠٠ دوشنبه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید تندگویان بعد پل شهید صنیع خانی یکدستگاه سواری پراید با عابر پیاده که در حال عبور از عرض بزرگراه بوده برخورد و عابر پیاده که فردی مذکر حدودا ٤٥ ساله در محل حادثه فوت مینماید .

عابرین پیاده از توقف و ایستادن در محورهای بزرگراهی خودداری نمایند و در صورت عبور از عرض بزرگراه از پل های هوایی منصوبه استفاده نمایند .در ساعات شب از محلهایی که دارای روشنایی کافی میباشد عبور نمایند و همچنین از لباس روشن به جهت بهتر دیده شدن توسط وسایل نقلیه استفاده نمایند و به رانندگان عزیز توصیه میکنم همیشه با سرعت مطمئنه در سطح معابر حرکت نمایند سرعتی که در صورت وقوع خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل نمایند و از وقوع حادثه جلوگیری نمایند.

تصادف دوم در ساعت ١٢:٣٠ بعدازظهر سه شنبه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان بعد از پل احمد آباد مستوفی یکدستگاه تیبا با سواری مزدا ٣ برخورد و سپس به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با گاردریل برخورد مینماید و پس از شکستن ٨ شاخه گاردریل با تیر چراغ برق رفیوژ میانی برخورد و واژگون میگردد راننده تیبا فردی ٢٥ ساله در محل حادثه فوت مینماید .

به رانندگان عزیز توصیه مینمایم زمان رسیدن به مقصد خود را مدیریت نمایند وبه جهت زودتر رسیدن به مقصد با سرعت غیر مجاز و تغییر دادن مدام خط عبوری ( لایی کشی) قصد جبران زمان خودرا نداشته باشند و با سرعتی در سطح معابر حرکت کنند که قادر باشند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند .

تصادف سوم در ساعت ١٢:٣٠ چهارشنبه در مسیر غرب به شرق خیابان جدی اردبیلی یکدستگاه موتور سیکلت با عابر پیاده برخورد که عابر پیاده فردی حدودا ٥٤ ساله در محل حادثه فوت و راننده موتور سیکلت فاقد کلاه ایمنی از ناحیه سر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل گردید .

به رانندگان موتورسیکلت توصیه مینمایم در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده نمایند و همیشه مد نظر داشته باشند رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای آنها مانند سایر وسایل نقلیه الزامی میباشد .از حرکات مخاطره آمیز و تک چرخ زدن در سطح معابر شهری جدا خودداری نمایند .

در خاتمه به کلیه کاربران ترافیک توصیه مینمایم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قرار داده و با توجه به توصیه های ایمنی کارشناسان پلیس راهور سفرهای بدون حادثه را تجربه کنند ..برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 492257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟