جانشین پلیس راه استان اصفهان از برخورد یک سواری پراید با دیواره کنار جاده در محور زرین‌شهر-فولادشهر خبر داد و گفت: در اثر این حادثه، راننده این خودرو در دم فوت کرد و 2 سرنشین آن نیز مجروح شدند.

اصغر زارع از برخورد یک سواری پراید با دیواره کنار جاده در محور زرین‌شهر-فولادشهر، خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام این خبر بلافاصله مأموران گشت بررسی صحنه‌های تصادفات جاده‌ای پلیس‌راه اصفهان- شهرکرد به محل اعزام شد.

جانشین پلیس راه استان اصفهان افزود: در اثر این حادثه رانندگی، راننده این خودرو در دم فوت کرد و 2 سرنشین آن نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای پلیس راه اصفهان-شهرکرد تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

واژگونی سواری پژو با یک کشته و 2 مجروح در محور نجف‌آباد- یزدانشهر

حسین پورقیصری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه سواری پژو در محور نجف‌آباد- یزدانشهر، بلافاصله گشت پلیس راه نجف‌آباد به محل اعزام شد.

رئیس پلیس راه اصفهان افزود: در اثر این حادثه رانندگی راننده این خودرو در دم فوت و 2 سرنشین آن نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلو توسط راننده پژو عنوان و به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و هنگام رانندگی از عجله و شتاب بپرهیزید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

پورقیصری در ادامه از تصادف بنز و سواری سایپا در محور نطنز-بادرود خبر داد و گفت: در اثر این حادثه رانندگی راننده سواری سایپا به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه اصفهان بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای پلیس راه نطنز-بادرود عدم توجه به جلو توسط راننده سایپا اعلام شده است.

تصادف بنز و وانت مزدا با یک کشته و 2 مجروح در اصفهان

وی همچنین با اشاره به تصادف وانت مزدا با کامیون بنز در محور تیران-نجف‌آباد، اظهار کرد: این حادثه روبه روی شهرک صنعتی نهضت آباد اتفاق افتاد که راننده وانت مزدا به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و 2 سرنشین این خودرو نیز مجروح شدند.

رئیس پلیس راه اصفهان بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای پلیس راه نجف‌آباد در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟