حجم ویدیو: 3.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

کودک ۱۱ ماهه‌ای که از طبقه پنجم آپارتمانی در اکراین به پایین سقوط کرده بود به طور باورنکردنی‌ای نجات یافت. در این حادثه که در شهر «لوتسک» اکراین رخ داد سقوط این کودک روی بند رخت یکی از همسایگان در طبقات پایین موجب شد از مرگ حتمی نجات یابد.

در لحظه وقوع این حادثه مادر این کودک در حال شستن ظرف در آشپزخانه بود. «دمیان» پس از بالارفتن از یکی از پنجره‌های آپارتمان که باز بود ناگهان به پایین سقوط کرد. این کودک پس از طی دو طبقه ناگهان در طبقه سوم بر روی بند رخت یکی از همسایگان گیر کرد. گرفتار شدن این کودک در طبقه سوم مانع سقوط او از ارتفاع ۵۰ فوتی ( ۱۵ متری ) به پایین شد.

«یولیا روگاک»، مادر این کودک در این باره گفت: "من برای یک لحظه از پسرم غافل شدم و وقتی برگشتم متوجه شدم او از پنجره به پایین سقوط کرده است. به پایین نگاه کردم و دیدم او از یکی از دستانش روی بند رخت آویزان شده است. از وحشت فریاد می‌کشیدم."

فریاد‌های مادر کودک به همراه زنی که در پایین ساختمان متوجه این حادثه شده بود موجب شد تا بلافاصله دو مرد وارد عمل شوند و جان کودک را نجات دهند. یکی از این مردان با بالارفتن از میله آهنی سایبان مقابل درب ورودی خود را به کودک رساند و موفق به نجات جان او شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 490447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟