به گزارش رکنا،  بر اثر وقوع ۲ فقره تصادف رانندگی در جاده‌های ارتباطی استان زنجان ۲ راکب موتورسیکلت جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: حوالی ساعت چهار بامداد امروز / ‌۲۷‬ تیرماه / ‌‬ برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه موتورسیکلت یک نفر کشته و یک نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شد.

سرهنگ عباس مظفری افزود: در این حادثه رانندگی که در مسیر ارتباطی خدابنده - ابهر و به علت انحراف به چپ خودروی سواری پژو ۴۰۵ اتفاق افتاد راکب موتورسیکلت که مردی حدود ۷۰ ساله بود به دلیل شدت صدمات و جراحات وارده جان باخت و ترک نشین آن نیز به مرکز درمانی منتقل شد.

وی اظهار داشت: حادثه دیگر نیز ساعت ۲۲:۵۰ چهارشنبه شب /‌۲۶‬ تیرماه/ ‌‬در مسیر روستایی حوزه شهرستان سلطانیه رخ داد و بر اثر برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت یکی از راکبان جان باخت و دیگر موتورسوار نیز که مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل شد.

مظفری با بیان اینکه راکب کشته شده به علت انحراف به چپ مقصر این حادثه شناخته شد، افزود: هیچیک از راکبان و ترک نشینان، کلاه ایمنی بر سر نداشتند که متاسفانه برخی موتورسواران، هشدارها و توصیه‌های پلیس را در استفاده از این وسیله ایمنی استفاده نمی کنند و در بسیاری از مواقع به علت ضربه وارده به ناحیه سر جان خود را از دست می‌دهند.

طی سه ماهه نخست امسال ۳۲۳ تصادف جرحی با ۴۱۷ مصدوم و ۶۵۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان حادث شد و بر اثر این حوادث ۴۵ نفر نیز کشته شدند که تعداد کشته‌ها در مدت مشابه پارسال ۴۶ نفر بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟