نجات جان مرد جوان با هشدار به موقع اپل واچ!+عکس

دانشجو جوان 22 ساله به نام " جورج کاکس "، متاسفانه از بدو تولد با مشکل قلبی به دنیا آمد که چند وقت اخیر زمانیکه همانند شب های قبل با ساعت اپل واچ خود خوابیده بود که ناگهان در حین خواب با هشدار عجیب اپل واچ از خواب بیدار شد و احساس درد شدیدی را در خود داشت.

هشدار اپل واچ آقای کاکس نشان دهنده تعداد ضربان قلب بالای او بود که اپل واچ آنرا 130 ضربان در هر دقیقه ثبت کرده بود و شروع به هشدار دادن به کاکس کرد و این در حالی است که باید ضربان قلب چیزی بین 60 تا 100 ضربان در هر دقیقه باشد.

جورج هم اکنون با خانواده اش در منچستر در حال زندگی است و او در مورد شب تلخی که آنرا تجربه کرده بود، این گونه گفت:" اپل واچ با مشاهده شرایط بد و نادرست به شما هشدار می دهد و اما من آن شب غرق در تماشای تلویزیون خوابیدم و دقت کافی به خرج ندادم چرا که صبح آن روز امتحان داشتم".

با این حال بعد از آنکه جورج با هشدار اپل واچ از خواب بیدار می شود، فورا به بیمارستان منتقل می شود و عملیات جراحی  او انجام شده و پزشکان آنرا فردی بسیار خوش شانس دانستند و هم اکنون جورج بعد از جراحی، به خانه منتقل شد و ضربان قلب او به حالت عادی بازگشته است.

جورج در مصاحبه اخیر خود این گونه گفت:" خدایا شکر چرا که من یک اپل واچ دارم و اگر نداشتم ممکن بود جانم را از دست بدهم. دوستان و خانواده من، بسیار نگرانم بودند و اعتراف کردند که امیدی به زنده ماندن من نداشتند و اما من توانستم تنها در چند هفته بهبودی کامل را بدست بیاورم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

عکس هشدار اپل واچ (2)

کدخبر: 489260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟