به گزارش رکنا،مسئول اورژانس پیرانشهر گفت: تصادف شب گذشته در ۱۰ کیلومتری جاده پیرانشهر به سردشت یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.

ابراهیم عزیزنژاد روز پنج‌شنبه افزود: این حادثه در اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در نزدیکی روستای «چیانه» اتفاق افتاد و به دلیل شدت سانحه راننده یکی از خودروها در محل حادثه فوت کرد.

وی افزود: مسافران عبوری از محل حادثه قبل از رسیدن اورژانس نسبت به خارج کردن مصدومان و انتقال آنان به بیمارستان اقدام کرده بودند که این امر می‌تواند شدت آسیب‌های وارده به مصدومان را افزایش دهد.

عزیزنژاد ادامه داد: در بسیاری از موارد خارج کردن مصدوم توسط افراد غیرمتخصص به ویژه در مواردی که مصدوم در خودرو گیر می‌کند، موجب آسیب رسیدن به مصدومان می شود و انتظار داریم مردم در این مواقع منتظر حضور نیروهای اورژانس باشند و از ایستادن در محل حادثه و ایجاد ترافیک که منجر به تاخیر در روند امدادرسانی خواهد شد، پرهیز کنند.

پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و محورهای این شهرستان به دلیل ترافیک زیاد دارای آمار تلفات جاده ای بالایی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 488394 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟