حجم ویدیو: 1.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

روز نخست فستیوال گاوبازی در پامپلونا اسپانیا با حادثه همراه بود. سه تماشاچی که بر اثر حمله گاو‌ها در این فستیوال دچار جراحت شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. یکی از مجروحان یک مرد ۲۳ ساله آمریکایی بود که بر اثر اصابت شاخ گاو به پای چپش دچار جراحت شدید شد.

قربانی دیگر مرد ۴۶ ساله اهل کالیفرنیای آمریکا بود که در اثر جراحت در ناحیه گردن به بیمارستان منتقل شد. قربانی سوم مرد ۴۰ ساله اهل استان «لا ریوجا» در شمال اسپانیا بود که بر اثر اصابت شاخ گاو به پای چپش دچار جراحت شد.

همچنین بنا به گزارش رسانه‌های محلی اسپانیا دو پسر ۱۸ و ۲۳ ساله اسپانیایی نیز جز مصدومان این حادثه بودند که به دلیل جراحت از ناحیه سر به بیمارستان منتقل شدند. در حالی که هیچ یک از مصدومان در وضعیت وخیم به سر نمی‌برند گفته می‌شود یکی از مصدومان حادثه که دچار بیهوشی شده بود در آمبولانس و حین اعزام به بیمارستان هوشیاری خود را بدست آورد.

در ویدئویی که از روز نخست این فستیوال منتشر شده است در حالی که یک گله گاو در یکی از خیابان‌ها رها شده اند شرکت کنندگان در فستیوال در حالی که در مقابل آن‌ها در حال دویدن و فرار هستند دیده می‌شوند.

گفتنی است؛ سابقه این فستیوال که در اسپانیا به فستیوال «سان فرمین» معروف است به قرن ۱۴ میلادی باز می گردد که در آن شرکت کنندگان در مقابل شش گاو که در خیابان‌های شهر رها م شدند اقدام به دویدن می‌کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 488272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟