حجم ویدیو: 2.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

در این ویدئو که توسط یک ساکن محلی در کلرادوی آمریکا تهیه شده است مشاهده می‌شود که این شی پرنده درخشان در حالی که با سرعت زیادی در حال حرکت به سمت زمین است ناگهان تغییر جهت می‌دهد و دوباره به آسمان پرواز می‌کند.

در حالی که به نظر می‌رسد شی درخشان یک شهاب سنگ باشد که در حال ورود به جو زمین است ناگهان اتفاق عجیبی رخ می‌دهد. این شی ناگهان با یک چرخش ۹۰ درجه به آسمان بازمی‌گردد و سپس ناپدید می‌شود.

این ویدئو پس از اشتراک‌گذاری در کانال معروف یوتیوب thirdphaseofmoon نیز منتشر شد. برت و بلیک، ادمین‌های این کانال با این کپشن آن را در کانال خود منتشر کردند: "این شی چیزی است که بسیار سریع حرکت می‌کند. من تا به حال چنین چیزی را که سریع حرکت کند ندیده بودم، مگر آنکه منشاء فرازمینی داشته باشد."

بلیک افزود: " آیا می‌توانید فاصله‌ای را که این شی به سمت جو زمین می‌پیماید و دوباره برمی‌گردد تصور کنید؟ این شی مایل‌ها را در فضا در مدت چند ثانیه طی می‌کند."

همچنین انتشار این ویدئو که بیش از ۶۰۰۰ بیننده داشت با واکنش کاربران یوتیوب همراه بود. بسیاری از کاربران با درج کامنت‌هایی به آن واکنش نشان دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "مطمئناً یک یوفو بود و ارزش این را دارد که در اخبار تلویزیون به آن پرداخته شود."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 488012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟