به گزارش رکنا، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی از فوت عابر پیاده در سانحه رانندگی اتوبان ساوه -تهران و متواری شدن راننده خودرو از محل حادثه خبر داد.

محمود خلجی  اظهار کرد: صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو با عابری پیاده در کیلومتر ۵۱ اتوبان ساوه - تهران عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی افزود: پس از متواری شدن خودرو از محل حادثه در این خصوص پرونده تشکیل و پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری راننده خود ادامه دارد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین از دستگیری سارق طلاجات کودکان در محلات خبر داد و بیان کرد: مرد جوانی که طلاجات کودکی خردسال را در یکی از محله‌های شهرستان محلات سرقت کرده بود در کمتر از ۴۸ ساعت در عملیات مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

خلجی همچنین با اشاره به کشف یک کیلوگرم تریاک در عملیات دستگیری توزیع‌کننده مواد مخدر در دلیجان تصریح کرد: در عملیات دستگیری یک توزیع‌کننده مواد مخدر در شهرستان دلیجان مقدار یک کیلوگرم تریاک در بازرسی از منزلش کشف شد.

وی با اشاره به در اجرای طرح نظارتی مأموران انتظامی از پلمب ۴ واحد صنفی متخلف در زرندیه خبر داد و افزود: در اجرای طرح نظارتی مأموران انتظامی شهرستان زرندیه ۴ واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمب و برای ۱۶ واحد صنفی دیگر اختیاریه پلمب صادر شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری لباس‌های نامتعارف در استان مرکزی بیان کرد: طرح نظارت بر مراکز تولیدی و واحدهای صنفی عرضه پوشاک به مدت ۳ روز در استان اجرا و با واحدهای متخلف برابر قانون برخورد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 487744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟