کارگر نصاب تابلوهای تبلیغاتی قبل از سقوط نجات یافت +عکس

عصر روز گذشته در پی تماس تلفنی مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی برگرفتار شدن فردی بر روی یک تابلو تبلیغاتی در بولوار وکیل‌آباد مشهد، ستاد فرماندهی عملیات آتش‌نشانی بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۵ و خودرو نردبان ( پلتفرم ) از ایستگاه شماره ۷ را به مکان اعلام شده در انتهای بلوار وکیل‌آباد اعزام کرد.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل آتش‌نشانی مشهد گفت: نجاگران آتش‌نشانی به‌محض حضور در محل مشاهده کردند،کارگر نصاب تابلوهای تبلیغاتی حین انجام کار در ارتفاع به‌دلیل قرار گرفتن در معرض تشعشعات شبکه 400 کیلو وات برق فشار قوی، امکان پایین آمدن از بالای تابلوی تبلیغاتی برایش میسر نشده و هر لحظه امکان سقوط این فرد به زمین وجود داشت.

آتشیار رضا حیدری افزود: گروه‌های امداد و نجات آتش‌نشانی بلافاصله با ایمن‌سازی تخصصی محیط حادثه و مسدود کردن بخشی از مسیر بزرگراه با استفاده از خودرو نردبان (پلتفرم) این مرد حدودا ۳۰ ساله را صحیح و سالم از ارتفاع به سطح زمین منتقل کرد و به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

گفتنی است؛ انجام عملیات برای نجات این فرد از ارتفاع موجب مسدود شدن بخشی از مسیر بلوار وکیل‌آباد به‌سمت پل پرتویی شد و برای دقایقی بار ترافیکی در این منطقه را افزایش داده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟