پیدا شدن نوزاد زنده در جاده منطقه جنگلی! +فیلم
حجم ویدیو: 4.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

پلیس محلی آمریکا نوزاد زنده‌ای را که در جاده یک منطقه جنگلی رها شده بود پیدا کرد. این نوزاد که در یک کیسه پلاستیکی قرار داده شده بود در میان بوته‌ها کنار جاده پیدا شد. پس از آنکه همسایگان صدای گریه نوزاد را شنیدند پلیس را در جریان حادثه قرار دادند.

ویدئویی که توسط پلیس محلی ایالت جورجیای آمریکا منتشر شده است لحظه پیدا شدن نوزاد را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود پس از پیدا شدن یک کیسه پلاستیکی، یکی از ماموران آن را پاره کرد و نوزاد را از داخل آن خارج کرد. بنا به گزارش پلیس هنوز ناف این نوزاد بریده نشده بود و زمان و مکان دقیق پیدا شدن این نوزاد ۶ ژوئن و در اطراف شهر «کامینگ»، در ۳۵ مایلی شمال آتلانتا بود.

پلیس هنوز نتوانسته است هویت مادر این نوزاد را شناسایی کند. پرستاران دپارتمان خدمات خانواده و کودکان جورجیا این نوزاد را «ایندیا» نام نهادند. تحقیقات پلیس برای پیدا کردن مادر نوزاد ادامه دارد. پلیس از شهروندان خواسته است هرگونه اطلاعات درباره مادر نوزاد را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

یک سخنگوی پلیس در این باره گفت: "ما خوشحالیم که ایندیا زنده است و اکنون برای نگهداری به بخش خدمات خانواده و کودکان جورجیا سپرده شده است. ما این ویدئو را به منظور به دست آوردن اطلاعات بیشتر برای شناسایی خانواده نوزاد منتشر کردیم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟