حجم ویدیو: 11.93M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه آتش گرفتن یک خودروی مسابقه در فستیوال تاریخی اتومبیل رانی در لسترشر انگلیس را به تصویر می‌کشد. «کالوم لوکی»، ۵۱ ساله راننده کمکی به همراه «جولیان توماس» در حال رقابت با سایر رانندگان بودند که ناگهان خودروی آن‌ها دچار حریق شد.

در ویدئویی که توسط دوربین نصب شده در داخل خودرو تهیه شده است لحظه حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که خودرو با سرعت ۱۱۷ کیلومتر بر ساعت در حال حرکت است ناگهان دچار شعله‌های آتش می‌شود. در حالی که شعله های آتش بیشتر می شود و دود داخل خودرو را فرا گرفته است؛ لوکی تلاش می کند تا در یک محل مناسب توقف و از خودرو خارج شود. پس از لحظاتی لوکی خودرو را متوقف کرده و بلافاصله آن را ترک می کند. در ادامه خودروی آتش نشان در محل حاضر شده و بلافاصله ماموران آتش نشان اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

آتش گرفتن این خودرو در فستیوال در حالی خبرساز می‌شود که چنانچه راننده لباس با متریال مناسب بر تن کرده باشد می‌تواند تا ۱۱ ثانیه با وجود رسیدن دما به ۱۵۴۴ فارنهایت (۸۴۰ درجه سانتی گراد) که دمایی برابر با گدازه آتشفشانی است زنده بماند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 485307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟