غرق شدن مسافر تهرانی در رودخانه دو هزار تنکابن

به گزارش رکنا، جواد دیلم صالحی رییس جمعیت هلال احمر تنکابن، گفت: عصر دیروز خبری مبنی بر عرق مرد ۶۰ ساله تهرانی به مرکز پیام ۱۲۴ هلال احمر این شهرستان گزارش شد.

وی افزود: مرکز پیام بالافاصله دو گروه پنج نفر متشکل از ۱۲ امدادگر هلال احمر را به منطقه درازلات دو هزار تنکابن اعزام کرد.

جواد دیلم صالحی با بیان اینکه این غریق در حال عبور از عرض رودخانه دو هراز از روی تنه درخت بود که پایش لغزید و به داخل رودخانه سقوط کرد، گفت: عملیات جستجوی برای یافتن جسد مسافر ۶۰ ساله در رودخانه خروشان دو هزار تنکابن پنج ساعت به طول انجامید.

رییس جمعیت هلال احمر تنکابن افزود: امدادگران هلال احمر دیشب جسم بی جان این غریق را ۴ کیلومتر جلوتر از محل حادثه از آب بیرون کشیدند.

وی گفت: جسد تحویل نیروی انتظامی شهرستان شد.

رودخانه‌های تنکابن عموما از دامنه کوه‌های البرز که در سمت جنوبی تنکابن واقع شده اند سرچشمه گرفته پس از طی مسیر خود به دریای خزر می‌ریزند. طول مسیر این رودخانه‌ها زیاد نیست.

همه دارای بستری با شیب تند و سنگلاخ است و قابل قایقرانی نیستند. اکثرا در فصل تابستان و خشکی هوا کم آب است. ولی در فصل آب شدن برف‌ها و باران‌های سیل آسا پر آب می‌شوند و موجب بروز سیلاب می شوند که موجب خسارات مالی و جانی می شود شهرستان تنکابن با محدوده جغرافیایی فعلی دارای ۱۰ رودخانه بزرگ و کوچک است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟