آتش‌سوزی مهیب در شیراز+ عکس

محمد هادی قانع اظهار داشت: به دنبال تماس شهروندان رأس ساعت 12:13 دقیقه امروز با سامانه 125 آتش نشانی و اعلام آتش سوزی در انبار دپوی ضایعات چوب و فلز، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز زنگ ایستگاه‌های 9 ایستگاه عملیاتی را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی، تانکر آب‌رسان به ابتدای شهرک صنعتی شیراز اعزام شدند.

وی ادامه داد: با رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد که در یک انبار روباز که مملو از ضایعات چوب و فلز بود، مقدار زیادی ضایعات چوب و الوار دچار آتش سوزی شده و شعله‌های آتش به سرعت در حال افزایش و به سرعت در حال سرایت به محیط اطراف انبار است.

قانع افزود: آتش نشانان با استفاده از چندین رشته لوله آبده آتش نشانی به صورت تدافعی وارد عمل شده و مانع از گسترش آتش به نقاط دیگر انبار شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به این که علت وقوع این آتش سوزی و خسارات وارده توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از مهار شعله‌های آتش و اطمینان از خاموش شدن آن، در محل حادثه حضور داشته و عملیات لکه‌گیری و اطفای شعله‌های پنهان در زیر ضایعات باقی مانده را انجام خواهند داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 484856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟