حجم ویدیو: 4.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

مشتریان یکی از فروشگاه‌های بزرگ در چین از حادثه خراب شدن پله برقی با خوش شانسی جان سالم به‌در بردند. این مشتریان که برای انجام خرید قصد داشتند با پله برقی خود را به طبقات بالایی فروشگاه برسانند ناگهان با صحنه‌ای وحشتناک روبرو شدند.

در مدت زمان کمتر از ۳۰ ثانیه ناگهان تمام پله‌های پله برقی زیر پای آن‌ها اوراق شد و صحنه‌ای باورنکردنی را در مقابل چشمان وحشت‌زده مشتریان رقم زد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته فروشگاه تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که دو مشتری قصد استفاده از پله برقی را دارند ناگهان پله‌های پشت سر آن‌ها اوراق شدن می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که این دو مرد با دیدن این صحنه به سمت بالا می‌دوند و موفق می‌شوند خود را به طبقه بالا برسانند.

این ویدئو بیشتر پله‌های پله برقی را در حالی که دچار آسیب و شکستگی شده‌اند نشان می‌دهد. پس از این حادثه مسئولان فروشگاه اقدام به خاموش کردن پله برقی کردند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین در این حادثه به هیچ یک از مشتریان آسیبی وارد نشد. این حادثه روز شنبه و در یکی از فروشگاه‌های شهر واژو واقع در استان گوانگژی چین رخ داد.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در این فروشگاه در حالی خبرساز می‌شود که چهار سال پیش نیز وقوع حادثه‌ای مشابه برای یک کودک در همین فروشگاه خبرساز شده بود. این کودک که در حال استفاده از پله برقی بود ناگهان یکی از دستانش در پله برقی گیر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 484172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟