حجم ویدیو: 4.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

یک تیم پلیس هندوستان جستجو‌های خود را برای دستگیری یک سرهنگ بازنشسته، همسر و پسر او آغاز کرده‌اند. این خانواده با اتهام خشونت و تلاش برای قتل یک زن جوان که در واقع عروس سرهنگ بازنشسته است روبرو هستند. بنا به ویدئویی که توسط دوربین‌های مدار بسته تهیه شده است این خانواده را در حال پرتاب عروس خود به بیرون از خودرو نشان می‌دهد.
«آرتی» قربانی ۳۸ ساله اهل کورودام پالایام شکایتی را علیه پدرشوهر، مادر شوهر و همسر ۳۹ ساله خود نزد پلیس مطرح کرده است. بنا به این شکایت این زن در تاریخ ۸ می‌هنگامی که با شوهر و خانواده در خودروی متعلق به پدرشوهرش حضور داشت از خودرو به پایین پرتاب شد. ظاهرا اختلاف زناشویی او و همسرش با دخالت پدر شوهر و مادرشوهرش به مرحله بحرانی رسیده بود.
در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که هنگام پیچیدن خودرو به یک خیابان فرعی این زن ناگهان به بیرون پرت می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد بلافاصله افراد محلی که در نزدیکی محل حادثه حضور داشتند به کمک او می‌شتابند.
آرتی که یک زن تحصیل کرده است در ۱۱ می‌سال ۲۰۰۸ با «آرون»، پسر این سرهنگ ازدواج کرد. این زوج که دو پسر دارند پیش از مهاجرت به بمبئی در بنگلور هندوستان و دبی سکونت داشتند. آرتی در مورد شکایت خود در مصاحبه با یکی از رسانه‌های محلی هندوستان گفت: " در زمان نامزدی همه چیز خوب بود. اما پس از ازدواج متوجه شدم شوهرم آدم بسیار بددهنی است. او بی دلیل با من بدرفتاری می‌کرد. من به رابطه خودم ادامه دادم، اما او شروع به فاصله گرفتن از من کرد. "
گفتنی است؛ طبق بند‌های ۳۰۷ و ۴۹۸ قانون هندوستان آرون و والدینش با اتهام تلاش برای قتل روبرو هستند. جستجو‌های پلیس برای دسگیری این خانواده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟