حجم ویدیو: 1.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

 معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: با اعلام آتش‌سوزی در یک کارگاه تزریق پلاستیک بیش از 50 آتش نشان به همراه 20 خودروی اطفای حریق سبک و سنگین به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل آتش نشانی مشهد، مهدی رضایی گفت: همزمان با ساعت 15:39 عصر دیروز آتش‌سوزی در کارگاه تزریق پلاستیک در بلوار توس به آتش نشانی گزارش شد که در پی دریافت این خبر ستاد فرماندهی سازمان با توجه به اعلام گستردگی حریق، همزمان بیش از 50 آتش‌نشان را به همراه 20 دستگاه خودروی عملیاتی سبک و سنگین عازم محل حریق کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد با بیان اینکه آتش نشانان بلافاصله پس از حضور درمحل حریق، با قطع جریان برق و گاز کارگاه از چند جهت اقدام به خاموش کردن آتش کردند، اظهار کرد: گروهی دیگر از آتش نشانان با ظن پیشروی آتش به اماکن مسکونی مجاور اقدام به تخلیه ساکنین منازل کردند.

وی ضمن اشاره به تداوم عملیات اطفای آتش، ادامه داد: این آتش‌سوزی که علت وقوع آن به علت گستردگی در دست بررسی است، به سرعت به سایر مواد قابل اشتعال درون کارگاه سرایت کرده بود و شعله‌های آتش کل کارگاه حدوداً یک هزار متری را فرا گرفته بود.

رضایی افزود: آتش نشانان در اقدامی ضربتی از پیشروی آتش به اماکن مجاور جلوگیری و در تلاشی نفس‌گیر نیز  موفق به مهار کامل آتش شدند.

گفتنی است؛ بروز این آتش سوزی خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 483491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟