به گزارش گروه حوادث رکنا ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: واژگونی و برخورد یک خودروی سمند با یدک کش در حال حمل خودروی تصادفی منجر به مرگ راننده خودروی سمند و ۷ نفر از حاضران در صحنه در محور هراز شد.
وی افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محدوده املج محور هراز شهرستان آمل بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی چلاو شهرستان آمل به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: در این حادثه یک خودروی سمند در حال تردد در محور هراز به دلایل نامعلومی از مسیر خود منحرف و به خودروی یدک کشی که در حال ارائه خدمت به یک خودروی حادثه دیده در این محور بوده است برخورد کرد.
سرهنگ قدمی گفت: بر اثر این حادثه راننده خودروی سمند در دم جان باخت و ۷ نفر از افراد حاضر در صحنه امدادرسانی به شدت مجروح شدند.
وی با بیان اینکه با حضور عوامل اورژانس هوایی مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند، افزود: یکی دیگر از مصدومان این حادثه نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت و علت حادثه توسط کارشناسان این پلیس در دست بررسی است.
رئیس پلیس راه مازندران از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن را خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو برشمرد و در خاتمه به رانندگان، توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضریب ایمنی، فرهنگ اجتماعی خود را به نمایش بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟