بلای وحشتناک بر سر نوعروس تبریزی در آستارا  + جزییات

به گزارش رکنا، سامان ساسانیان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا از غرق شدن دختر جوان تبریزی در دریای کاسپین خبر داد و گفت: این حادثه لحظاتی قبل در منطقه "شنا ممنوع" طرح ساحلی سفیر امید این شهرستان اتفاق افتاد که دو دختر و یک پسر جوان در نقطه عمیق این منطقه بدون توجه به هشدار های عوامل انتظامی و عاملین طرح شنا کرده و در این نقطه غافلگیر شدند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا اضافه کرد: ناجیان غریق طرح های برادران و خواهران طرح ساحلی سفیر امید آستارا به سرعت در محل حاضر شده و برادر و یکی از دو خواهر نجات یافته و به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند ولی نوعروس ۲۱ ساله جان خود را از دست داد.
با توجه به استقبال زودهنگام مسافران تابستانی از نوار ساحلی آستارا، ناجیان غریق از ۱۳ خرداد ماه در محدوده طرح های سالم‌سازی سفیر امید، صدف و نقاط خطرآفرین این شهرستان مستقر شده اند که تاکنون بیش از ۱۰ نفر را از غرق شدن در نوار ساحلی نجات داده اند.
همچنین در تابستان گذشته ناجیان غریق ۹۲ نفر را از غرق شدن در آب های ساحلی آستارا نجات داده بودند.
شهرستان بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و با سه طرح سالمسازی دریا در ۱۸ و نیم کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر، یکی از ۲۰ شهر گردشگرپذیر ایران است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 482196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟