حجم ویدیو: 3.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

بدون شک نخستین اقدامی که یک فرد عاقل حین وقوع آتش سوزی انجام می‌دهد تماس با اداره آتش‌نشانی و سپس تلاش برای مهار و خاموش کردن آتش است. اما ظاهراً بهترین زمان دعوا برای دو همسایه اهل منطقه کنت انگلیس هنگام آتش‌سوزی منازل آن‌ها بود. این دو همسایه به جای تماس با آتش‌نشانی و تلاش برای خاموش کردن آتش تصمیم گرفتند ابتدا با یکدیگر دعوا کنند.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است اقدام عجیب این دو همسایه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که چیزی نمانده است شعله‌های آتش به منزل آن‌ها سرایت کند آن‌ها در حال جر و بحث و دعوای با یکدیگر دیده می‌شوند.

ظاهراً پس از شعله‌ور شدن آتش هر یک از این دو همسایه دیگری را در ایجاد آتش در کنار منزل یکدیگر متهم کرده بودند که با شروع بحث، دعوا میان آن‌ها بالا گرفت. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که یکی از این مردان وارد باغچه همسایه خود شده، در حال جر و بحث با آن‌ها است. در حالی که همسایه این مرد بر سر او فریاد می‌کشد، وی را مقصر ایجاد آتش می‌داند. این مرد سپس در حالی که وارد خانه‌اش می‌شود فریاد می‌زند: "فقط اونجا نایست و تماشا نکن."

حدود ۲۰ دقیقه پس از این حادثه دو خودروی آتش‌نشانی به همراه گروه نجات در محل حاضر شدند و آتش را خاموش کردند. سخنگوی مرکز آتش‌نشانی محل با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت گفت که هنوز علت وقوع این آتش‌سوزی مشخص نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 482153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟