از این ٢ حادثه که بگذریم، برخی حوادث موجب بروز خسارت‌های هنگفتی برای برخی خانواده‌ها می‌شود، مانند تصادف یک خودرو سواری با یک گله گوسفند که موجب تلف شدن ده‌ها رأس گوسفند شد و حالا باید منتظر ماند که خسارت مالک این چهارپایان گران‌بها را چه کسی باید بدهد. در ستون خرده حوادث امروز، جزئیات بیشتری از این ٣حادثه برایتان نوشته‌ایم. 
دپوی شکر کام محتکران را شیرین نکرد
پول ‌روی پول گذاشتن با سودجویی از التهابات بازار و اشکالاتی که به اقتصاد وارد است، موجب شده است تا عده‌ای به دنبال ماهیگیری از این آب گل‌آلود باشند. در مقابل وضعیت کنونی اقتصادی که گاهی به جنگ تشبیه می‌شود، حساسیت‌ها را بیشتر کرده است. در این میان روز گذشته سرهنگ مختاری، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی از شناسایی یک انبار دپوی شکر در مشهد خبر داد. کارآگاهان پلیس پس از شناسایی محل انبار در بازرسی از یک دستگاه تریلی که در محل بود یک محموله شکر احتکار شده به ارزش ١٧۵میلیون تومان را کشف و ۲‌متهم را دستگیرکردند.
خط و نشان حادثه برای سربازان
سال‌های گذشته حوادث تلخی در حوزه حمل و نقل سربازان نظام وظیفه رخ داد و هنوز خانواده‌های زیادی داغدار از دست دادن جوانان برومندشان هستند. بامداد دیروز نیز حادثه مشابهی در محور بردسکن به سبزوار رخ داد که در آن یک اتوبوس حامل ٢٢‌سرباز به علت نقص فنی از ناحیه موتور دچار آتش‌سوزی شد. طبق آنچه سرهنگ رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داده است این حادثه با هوشیاری راننده و مسافرانش به‌خیر گذشت و به غیر از خسارت مالی به هیچ یک از سرنشینان اتوبوس آسیبی نرسید.
یک تصادف گران‌قیمت
گوشتشان آن‌قدر گران شده که چوپان‌ها هم جرئت ندارند به آن‌ها بگویند بالای چشمشان ابروست، که مبادا به خود بلرزند و گوشت تنشان بریزد. این روزها برای خودشان ارج و قربی پیدا کرده‌اند، آن‌قدر که حیات و مماتشان در بقای یک خانواده تأثیرگذار است. حالا این را بگذارید کنار حادثه‌‌ای که روز گذشته در یکی از محورهای شهرستان تایباد رخ داد و یک خودرو ٢٠۶ در جاده فرعی روستای چهار برجی به تایباد، با یک گله گوسفند برخورد کرد. به گفته سرهنگ قربانی، فرمانده انتظامی تایباد، در پی این برخورد ۴٢رأس دام تلف و ۴سرنشین خودرو سواری نیز مصدوم شدند. کارشناس پلیس‌راه علت حادثه را بی‌توجهی راننده ٢٠۶به جلو اعلام کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سهیل دیبا

کدخبر: 481509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟