رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی از کشته شدن هفت نفر در جاده‌های استان بر اثر وقوع تصادفات از آغاز تعطیلات تا به این لحظه خبر داد و گفت: همچنین تعداد مجروحین تصادفات به شدت افزایش داشته است.سرهنگ علیرضا رضایی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک در جاده‌های استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: با توجه به تعطیلات روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد، عید سعید فطر و افزایش سفر‌ها در این ایام در حال حاضر وضعیت ترافیک در برخی محورهای استان نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اعلام اینکه طی 48 ساعت گذشته بیشترین ترددها در کریدور شرقی استان( نهبندان، قاین، اصفهان و بیرجند) بوده است، بیان داشت: در محورهای دیهوک- راهور، طبس- یزد و فردوس- بجستان نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با اشاره به حجم ترافیک در مابقی محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی، بیان داشت: هم‌اکنون ترافیک در مابقی جاده‌های استان روان است اما رعایت نکات ایمنی، شرط لازم برای حفظ جان رانندگان و سرنشینان خودروها است.

فوت 7 نفر در جاده‌ها

رضایی از وقوع یک فقره تصادف در روز گذشته در محور نهبندان- بیرجند خبر داد و تصریح کرد: این حادثه رانندگی در کیلومتر 52 محور نهبندان- بیرجند بین دو دستگاه خودرو سواری پژو رخ داد که بر اثر آن راننده یکی از خودروها فوت کرد.

وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه رانندگی با آمبولانس به بیمارستان‌های نهبندان و سربیشه انتقال یافتند، اعلام کرد: در مجموع این حادثه دو کشته و هفت زخمی برجای گذاشت.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی از کشته شدن هفت نفر در جاده‌های استان بر اثر وقوع تصادفات از آغاز تعطیلات تا به این لحظه خبر داد و بیان داشت: همچنین تعداد مجروحین تصادفات به شدت افزایش داشته است.

2 عامل اصلی در تصادفات رانندگی

رضایی با اشاره به اینکه 95درصد حوادث رانندگی که از آغاز هفته جاری در خراسان‌جنوبی رخ داده به علت خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان و تجاوز به چپ بوده به تمامی رانندگان توصیه کرد: با توجه به ترافیک بالا در جاده‌های مواصلاتی استان، سرعت مطمئنه را رعایت و از هر گونه تجاوز و انحراف به چپ به ویژه مکان‌هایی که دید کافی ندارند پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: همچنین به رانندگان وسایل نقلیه سواری توصیه می‌شود هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از ادامه رانندگی در جاده پرهیز و در چنین شرایطی اسرار به رسیدن فوری به مقصد نداشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟