یک کشته و یک مصدوم در سیلاب سبزوار

به گزارش رکنا ، سرهنگ سید محمد هاشمی اظهار داشت: در پی اعلام خبری توسط اهالی روستای خسروجرد مبنی بر گسترش سیلاب به داخل این روستا و گرفتار شدن چند خودرو در سیلاب، به مرکز کنترل این فرماندهی، بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به همراه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.
وی افزود: اظهارات اهالی محلی به نیرو‌های امدادی حاکی از آن بود که سیل ۵ دستگاه خودرو سواری را با خود برده و فقط داخل خودرو پژو ۲۰۶ دو سرنشین حضور داشته و در سیلاب گرفتار شدند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: بلافاصله تلاش نیرو‌های امدادی و انتظامی و اهالی محل، آغاز شد و نیرو‌های امدادی خودرو موردن ظر را در حالی که بر اثر برخورد با دیواره پل به شدت دچار خسارت بود، پایین دست روستا پیدا و ۲ سرنشین آن را از داخل انبوه گل و لای بیرون کشیدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به اینکه نیرو‌های امدادی بلافاصله هر ۲ مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند، اظهار داشت: متاسفانه زن جوان به دلیل شدت جراجات وارده قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرد.
سرهنگ هاشمی در پایان گفت: انتظار می‌رود شهروندان در مواقع نزول باران‌های شدید از تردد در مناطق پر خطر و مسیل‌ها خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟