حادثه رانندگی در آزادراه زنجان - تبریز ۲ کشته برجا گذاشت

به گزارش رکنا، سرهنگ عباس مظفری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان روز شنبه گفت: این حادثه رانندگی حوالی ساعت ۲:۳۰ عصر جمعه / ‌۱۰‬ خرداد جاری / در خط جنوبی این آزاده راه و نرسیده به عوارضی زنجان، اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه خودروی سواری سمند به علت خستگی و خواب آلودگی راننده با حفاظ وسط و سپس با تابلو کنار جاده برخورد کرده بود، اظهار داشت: راننده و پسر خردسالش در این حادثه رانندگی به دلیل شدت صدمات و جراحات وارده در دم فوت کرده و همسرش نیز که دچار جراحات و آسیب شده بود به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند. 
رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه قریب ۶۰ درصد از حوادث رانندگی در سطح آزادراه های زنجان بر اثر خستگی و خواب آلودگی رانندگان اتفاق می افتد به رانندگان توصیه کرد، هنگام احساس خستگی در محلی ایمن توقف کنند و پس از استراحت به مسیر ادامه دهند.
برابر آمار پزشکی قانونی زنجان در فروردین امسال ۱۷ نفر و از ابتدای اردیبهشت تاکنون نیز ۱۵ نفر در مسیرهای ارتباطی مختلف این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند.
۱۲ ماه پارسال (۹۷) بیش از ۲۶۰ نفر براثر حوادث رانندگی در سطح جاده های زنجان جان خود را از دست دادند که اغلب این اتفاق ها به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان بود.
زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 479858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟