سقوط پراید به رودخانه کشکان یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت + تصاویر

سرهنگ همایون بخشی اظهار داشت: یک دستگاه سواری پراید به رانندگی یوسف شریفی که از خرم آباد به سمت پلدختر در حرکت بود در ۸ کیلومتری شمال پلدختر در پیچ روستای «گل گل» به رودخانه کشکان سقوط کرد.

وی افزود: بر اثر این حادثه که ساعت ۳ بامداد امروز (دوشنبه) رخ داد، موسی زینی‌وند یکی از سرنشینان این خودرو جان خود را از دست داد و راننده و سرنشین دیگر با هویت نامعلوم مجروح شدند.

فرمانده انتظامی پلدختر خاطرنشان کرد: مجروحان این حادثه توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی پلدختر منتقل شدند.

سرهنگ بخشی افزود: خودرو و جسد فرد فوت شده بر اثر این حادثه درون آب رودخانه کشکان ماند که با کمک غواصانی از شهرستان دورود، نیروهای هلال احمر و آتش نشانی پلدختر خودرو از آب بیرون کشیده شد و این نیروها همچنان در تلاش برای پیدا کردن جسد هستند.

سرهنگ بخشی گفت: علت اصلی سقوط این خودرو از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

بر اساس این گزارش، جاده پلدختر- خرم آباد پس از تخریب در جریان سیل هنوز از ایمنی لازم برخوردار نیست و در بسیاری از نقاط فاقد علائم ایمنی و گاردریل است؛ چند روز پیش نیز یک دستگاه خودرو سمند به علت عدم نصب علائم هشدار دهنده از پل تخریب شده بابازید در جاده پلدختر- اسلام آباد غرب به درون رودخانه سقوط کرد و راننده آن در دم جان باخت.

نیاز است مسئولان مربوطه برای جلوگیری از این گونه حوادث ناگوار نسبت به نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده در مسیرهای تخریب شده از سیل در جاده‌ها توجه ویژه داشته و اقدام لازم را انجام دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟