زنده گیری 3 حلقه مار سمی در بوکان+عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا ، ظاهر فیضه روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: یک حلقه از این مارها در داخل منزل مسکونی در سطح شهر سیمینه توسط آتش نشانان این شهر زنده گیری و به دامان طبیعت برگردانده شد.
مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: یک حلقه مار سمی دیگر از نوع افعی در منزل سرایدار سیلوی ۷۰هزار تُنی بوکان که از تیرآهن سیلو آویزان بود، زنده گیری شد.
وی اظهار کرد: مورد سوم نیز توسط ماموران آتش نشانی منطقه امیر آباد بوکان داخل یکی از کوچه های منطقه ابوذر زنده گیری و به بیرون از شهر منتقل شد.
«فیضه» با تاکید بر اینکه زنده گیری جانوران غیر اهلی از جمله مار و روباه در مناطق مسکونی از عملیات های مرسوم آتش نشانی است، از شهروندان تقاضا کرد با مشاهده حیوانات غیر اهلی و خطرناک در منازل مسکونی و محلات بلافاصله از محل فاصله بگیرند و به جای فعالیت های خودسرانه با ایستگاه آتش نشانی تماس بگیرند تا ماموران آتش نشانی با استفاده از ابزار مناسب اقدامات لازم را انجام دهند.
وی ادامه داد: امسال به دلیل بارش ها و پوشش گیاهی مناسب در مناطق مختلف شهر و روستا از شهروندان خواست که هنگام مراجعه به طبیعت ماشین های خود را در مکان های فاقد پوشش گیاهی پارک کنند تا مبادا حیوانات موزی مانند مار خود را به خودرو چسپانده و به داخل منزل منتقل شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟