حجم ویدیو: 19.78M | مدت زمان ویدیو: 00:02:45

به گزارش گروه ترجمه رکنا، حیوان آزاری چند جوان هندوستانی در یکی از مناطق روستایی هندوستان حادثه ساز شد.

این چند جوان پس از آنکه به سوی یک فیل ماده که بچه‌اش را به دنیا آورده بود سنگ پرتاب کردند و موجب عصبانیت این حیوان و چند فیل دیگر شدند و حادثه‌ای تلخ را رقم زدند.

پس از حمله ور شدن این فیل‌ها یک جوان 27ساله با نام شایلن ماهاتو بر اثر از دست دادن تعادلش حین فرار روی زمین افتاد و زیر دست و پای فیل‌ها له شد.

ویدئویی که توسط دوربین تلفن همراه و یکی از این جوانان تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این فیل مادر در حال بازی با بچه اش که لحظاتی از به دنیا آمدنش نمی‌گذرد دیده می‌شود.

در حالی که این چند جوان به سمت این فیل و بچه اش سنگ پرتاب می‌کنند سعی می‌کنند تا به آن‌ها نزدیک شوند. دقایقی بعد این ویدئو این فیل مادر به همراه چند فیل دیگر را در حالی که عصبانی به نظر می‌رسند در تعقیب این مردان جوان نشان می‌دهد.

در این ویدئو صدای فریاد این چند جوان که تلاش می‌کنند از حمله ناگهانی فیل‌های خشمگین بگریزند شنیده می‌شود. بنا به گفته افراد محلی در این حمله دسته جمعی فیل‌ها دست کم 10 فیل شرکت داشتند. در حالی که ورود افراد محلی توسط جنگبانان به این منطقه جنگلی ممنوع بود مشخص نیست این چند جوان چگونه توانسته بودند وارد این منطقه شوند.

گفتنی است این نخستین بار نیست که حمله مرگبار فیل ها به افراد محلی در هندوستان حادثه ساز می شود. سال گذشته نیز کشته شدن یک مرد جوان در هندوستان بر اثر حمله یک فیل خبرساز شده بود. این مرد که قصد نزدیک شدن به یک فیل در جنگل را داشت، در اثر حمله ناگهانی این حیوان و قرار گرفتن زیر دست و پای آن در صحنه حادثه جانش را از دست داد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 477504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟