واژگونی زانتیا 3 نفر رادر محور بروجرد توره به کام مرگ کشاند

رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: در حوادث رانندگی جاده ای روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان مرکزی ۳ نفر کشته و ۳ نفر دیگر مجروح شدند.

سرهنگ ایرج کهریزی در تشریح جزئیات این حوادث اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی به پلیس استان در روز گذشته مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور بروجرد - توره گشت پلیس راه توره در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد راننده یکی از خودروها در دم جان خود را از دست داده افزود: علت این تصادف تجاوز به چپ خودروی مقابل نسبت به خودروی راننده متوفی بود.

این مقام مسئول از واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا در محور خمین - دلیجان نیز خبر داد و افزود: در این حادثه نیز راننده خودرو در دم فوت کرد و سرنشین آن نیز به شدت مجروح شد.

کهریزی خاطر نشان کرد: علت این حادثه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ اعلام شده است.

رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: شب گذشته نیز در محور ساوه - همدان یک دستگاه تراکتور با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد و در این حادثه راکب موتور جام خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: علت این سانحه ترکیب و تقارن دو خطای یکسان، عدم توجه به جلوی موتورسیکلت ۵۰ درصد و به حرکت در آوردن وسیله نقلیه با عیب و نقص فنی مستمر (نقص سیستم روشنایی) به میزان ۵۰ درصد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟