حجم ویدیو: 8.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21

به گزارش گروه حوادث رکنا، صبح امروز فیلمی در فضای مجازی دست به دست منتشر شد که نشان از آن داشت  ماموران پلیس راهور که موتور سیکلت یک مرد را گرفته بودند و آن را پشت نیسان که برای حمل موتورهای توقیفی است قرار دادند.

راننده موتور که موتورسیکلت که گویا در یک رستوران یا پیک موتوری کار می کند نسبت به رفتار ماموران اعتراض می کند و از آنها می خواهد که موتورش را توقیف نکنند که در این صحنه و در حالیکه مردم در حال فیلمبرداری از این لحظات بودند ناگهان ماموران با این مرد تنها شروع به درگیری و نزاع می کنند.

در این فیلم کاملا واضح است که در یک صحنه مرد موتور سوار که به خاطر فشارهای روحی که برای توقیف موتورش که تنها وسیله کار و درآمدش است دقایقی را بیهوش روی زمین می‌افتد و در صحنه بعدی که این تصاویر توسط مردم و شاهدان این درگیری ضبط شد مامور پلیس به شدت این مرد را به باد کتک می گیرد که در پایان راننده نیسان حمل موتورهای توقیفی سوار بر خودرو شده و قصد فرار و بردن موتورهای توقیفی را داشته که مردم به حمایت از مرد موتور سوار موفق به پایین آوردن موتور سیکلت مرد موتور سوار می شوند.

هنوز هیچ مقام پلیسی در خصوص انتشار این فیلم که باعث بدنام شدن ماموران پلیس راهورشده است واکنشی نشان نداده اند..برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 476323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟