فاجعه در انتظار پاساژهای خرم‌آباد/ عجله کنید

به گزارش گروه حوادث رکنا ؛ حمید علی‌رضایی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به آتش‌سوزی چند روز گذشته بازار شهر تبریز، بیان کرد: پاساژ‌های خرم‌آباد در دوره‌های 6 ماهه از نظر ایمنی در برابر حوادثی مانند آتش سوزی، مورد بازرسی قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه تنها یک ساختمانی‌تجاری در خرم‌آباد وجود داشته که از حداقل ایمنی‌های لازم در برابر حوادث برخوردار است، افزود: جز مورد ذکر شده سایر پاساژهای شهر در برابر حوادث نا ایمن هستند که این موضوع را به صاحبان فروشگاه‌ها و مسوولان استانداری و شهرداری اعلام کرده‌ایم.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد اظهار کرد: مناطق قدیمی بازار خرم‌آباد مانند راستای بروجردی‌ها از ایمنی کمتری نسبت به سایر نقاط برخوردار بوده در همین راستا آتش نشانی خرم‌آباد با وجود ممانعت مردم در این منطقه اقدام به نصب سه عدد شیر هیدرانت نموده که برای حوادث آتش سوزی ضروری است.
علی رضایی با اشاره به اینکه برای ایجاد ایمنی داخل مغازه‌ها باید اتاق اصناف با آتش نشانی خرم‌آباد هماهنگ کند، تصریح کرد: طی مکاتباتی که با اتاق اصناف استان داشته‌ایم به آن‌ها پیشنهاد شد که در راستای افزایش ایمنی مغازه‌ها پروانه کسب واحدهای نا ایمن تمدید نشود تا مالکان مغازه‌ها اقدام به رعایت نکات ایمنی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 475868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟