به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل مامورا پلیس آبادان در تماس تلفنی اهالی منطقه 20 متری سده پی بردند که یکی از اراذل و اوباش آبادان در لنج‌های به گل نشسته رودخانه بهمنسیر اقدام به فروش مواد مخدر می کند.

ماموران در این مرحله با زیرنظر گرفتن لنجهای به گل نشسته در رودخانه بهمنشیر، 2 نوچه شرور معروف آبادان که علی گردو نام دارد را دستگیر کردند و در بازرسی از داخل لنجها مواد مخدر شیشه و هروئین به دست آوردند.

2 متهم در اعترافاتشان ادعا کردند که نگهبان لنجهای رودخانه بهمنشیر هستند و علی گردو و میثم پشه که تحت تعقیب ماموران هستند از آنها خواستند تا برایشان مواد بفروشند و چون پول خوبی از این 2 جوان به دست می‌آوردیم پیشنهاد 2 شرور را پذیرفتیم و برای آنها مواد می فروختیم.

مرگ میثم پشته

بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری علی گردو و نوچه‌اش میثم پشته کلید زده شد تا اینکه ساعت 3 بامداد یکشنبه 22 اردیبهشت ماه سال جاری حادثه تصادف موتور سیکلت با جدول میدان مجسمه آبادان به پلیس و تیم‌های امدادی مخابره شد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران و امدادگران اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و مشاهده کردند 2 پسر جوان سوار بر موتور با جدول کنار میدان مجسمه تصادف کرده و یکی از آنها در همان محل حادثه به کام مرگ فرو رفت و دیگری که در وضعیت کما بود به بیمارستان منتقل شد.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند پسر جوان که در این حادثه به کام مرگ فرو رفته است یکی از اراذل اوباش سرشناس آبادان به نام میثم پشه و از نوچه‌های شرور فراری علی گردو است.

بنا بر این گزارش، هنوز علت این حادثه مشخص نشده و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 475574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟