وحشت از حرکت زمین در محور تکاب+ عکس

به گزارش رکنا ؛ حبیب الله شیوخی روز پنجشنبه در گفت و گو گفت:: این منطقه از محور تکاب - شاهیندژ به علت نفوذ آب به زیر آسفالت و نبود دیوار حایل دچار رانش شده و تردد خودروها را خطرآفرین کرده است.
وی بیان کرد: برای جلوگیری از بروز حوادث رانندگی در محل رانش جاده در این محور علایم و تابلوهای هشدار دهنده ای در محدوده خطر نصب شده است و راهداران نیز با حضور در محل حادثه رانندگان را راهنمایی و هدایت می کنند.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب اظهار داشت: رفع خطر موقت در این محدوده از محور در حال انجام است و عملیات مرمت و بازسازی محل رانش جاده نیز به زودی آغاز خواهد شد.
شیوخی افزود: رانندگان خودروها برای تردد در محدوده خطرساز و محل رانش جاده در این محور با احتیاط تردد کنند و هشدارها و علایم نصب شده در جاده را جدی بگیرند.
وی افزود: روز گذشته /چهارشنبه/ نیز راهداران تکابی محل رانش جاده و تخریب پل در محور سخت گذر روستایی عربشاه اوریات تکاب را مرمت و بازسازی کردند.
تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در منطقه ای کوهستانی در جنوب آذربایجان غربی واقع است و جاده هایی سخت گذر و برف گیر دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 475066 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟