سقوط کارگر جوشکار از بالای اسکلت فلزی ساختمان نیمه کاره + عکس

به گزارش رکنا، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر سقوط فردی از ارتفاع، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران در ساعت 14:23 دقیقه بعد از ظهر دیروز بلافاصله گروه امداد و نجات 19 این سازمان را به محل حادثه واقع در خیابان کوهسار، خیابان یکم غربی روانه کرد.
بنا به اظهار مهدی بهداری رئیس ایستگاه 74 آتش‌نشانی تهران، یک کارگر 45 ساله در ارتفاع تقریبی 10 متری بر روی اسکلت فلزی در حال جوشکاری بود که به علت از دست دادن تعادلش، ناگهان به پایین سقوط کرده و بر روی سطح زمین افتاد.
وی افزود: با سقوط این فرد به پایین، یک میل گرد ساختمانی که برای اسکلت بندی ساختمان بکار رفته بود به پای این کارگر میانسال فرو رفت. 
رئیس ایستگاه آتش‌نشانی با اعلام این که این کارگر بر اثر حادثه سقوط از ناحیه پا، سر و دست دچار مصدومیت شدید شده بود، تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس ازایمن‌سازی محل حادثه با استفاده از بسکت نجات، وی را که مردی 45 ساله بود، به بیرون از محوطه کارگاه ساختمانی منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند. 
بهداری در پایان گفت: این کارگر جوشکار بی‌درنگ توسط عوامل اورژانس جهت خارج کردن میل گرد و مداوای بیشتر به مرکز درمانی منتقل شد.
شایان ذکر است که علت بروز این حادثه هم‌اکنون از سوی کارشناسان آتش‌نشانی منطقه در حال بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کارگر جوشکار1

کدخبر: 474592 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟